首页 » 特别报道 » 浏览内容

3年整容逾百次 隔月不做就心癢

2999 0
标签:

來源:雅虎新聞

 

中國一小網紅3年整容超過100次。「蛇精男師妹」說:每個月不做手術就心癢。

 

小z娜娜整容前後照片。

 

愛美係女人嘅天性,有人說選擇每日花好多時間去化妝扮靚,亦有人會把心一橫去整容。現今社會整容風氣愈趨平常,所以唔少人會大方承認及分享整容心得。好似2004年出世嘅內地網紅小z娜娜,13歲開始踏上整容之路,以「真人芭比」為目標嘅佢,喺3年間已經整容超過百次,被內地網民稱為「蛇精男師妹」!

 

整容成癮嘅小z娜娜,今日佢又去咗做整容手術,仲微博留言:「又在醫院了✌️手術室是我家,我覺得聞着手術室門口消毒水的味道都好聞,可能我真的太喜歡整容了吧!手術室門口接手術的護士都没我懂得流程那麼熟悉,我真的是每個月不做手術就心癢…」

 

佢不時都會喺微博分享自己嘅整容心得及感受,喺今年年頭佢就貼上自己整型前後嘅對比照,及留言:「我13歲開始整容,給你們整理了一下我做的項目有:眼睛光雙眼皮就做了6次、眼角5次、鼻子4次、脂肪填充2次、全臉磨骨一次、面部吸脂2次、下巴假體一次、腰腹環吸大腿抽脂2次、還有微笑唇唇珠 厚唇改薄 嘴巴就動了3、4次,說說20萬的磨骨,在上海找韓國醫生做的花了20萬,除了頭蓋骨能磨的全部磨了。….花的錢也不計其數了…但是美就夠了…」

 

小z娜娜亦話自己因為曾經接受多次手術,所以自覺記性唔太好,而手術亦導致身體狀況欠佳,所以現正在休學狀態,需要留家休養。小z娜娜原本於上海讀緊國際學校,不過試過去整容而向學校請假,結果幾乎錯過學校考試。雖然現時留家休養,不過佢學業方面原來早已計劃「以後去英國留學」,有為自己將來打算。

 

佢知道整容對身體唔好,但認為現時同芭比樣貌仲有一段距離。佢經常收到唔少網民喺網上批評及排斥整容,佢就多次喺微博留言反擊,例如:「不要說整容是為了取悅別人,我就是肯花錢給自己整,我就喜歡整容,整容帶給我自信帶給我快樂!不要跟我說讓我別整了,這不是在為我好,懂嗎?整完容就是素顏都比別人好看!」、「你只看到我們整容後的美貌,不知道我們恢復期打麻藥、躺在手術台、穿著病號服、插著尿管時候,嘴巴都張不開,一直流眼淚流血的痛苦。懂嗎?所以不要輕易隨便去評判一個人,你沒吃過的苦、沒走過的路,總有人走過 、吃過。自己不懂就不要說。」、「女孩子要記住身材和臉蛋才是自己最好的奢侈品,整容改變命運,走上人生巔峰」。

 

佢嘅整容手術費用高達過百萬人民幣,相信唔少人都好好奇,點解佢會有咁多錢去整容,咁當然背後要有一個金主支持佢啦,而呢個人就係佢媽媽。

 

另外,一心發展演藝事業嘅佢,除咗開始去試鏡活動之外,噚日仲俾咗三萬幾蚊人民幣報名參加訓練生培訓基地,不過網民們就唔太睇好佢。

 

 

中国妇权Women’s Rights in China
邮箱E-mail:wrichina@yahoo.com
网址Website:www.wrchina.org
回到页首