首页 » 妇女权益 » 浏览内容

香港便衣警察與值日警員對話 呈堂證據

2018 0
标签:

文:Chin Sze Man                                3-15-2020

 

看到這些圖片,想起自己的經歷。

當晚在停車場,只有我和另一名男手足,一下車幾隊防暴衝上來圍屌,大聲到其實我已聽不清內容,但那種嘴臉像我殺了他們全家。

這個驚恐狀態下,我沒有回答我旁邊那位女防暴的問題,另一名男防暴見狀即聲大夾惡恐嚇我:「師姐問你嘢唔答?係咪要帶你去新屋嶺先答呀?」

原本那位女防暴接著在我耳邊說:「一陣你入到去,我唔知接手班伙記會對你做啲咩㗎喎。」

翌日坐在鐵椅等待第三次搜身時,我身旁有兩名同晚被捕的女生。一名便裝R水吹問值日官:「捉咗(注:了)三件曱甴妹?」值日官回:「係呀,睇啱邊件拎去姦囉(注:看中哪一个就拖去强奸咯)」然後一起大笑。

心寒。

 

 

另一位好朋友在另一天被捕後上警車,警察向她說:「你信唔信我放啲石入你背囊再扔你落海?」

警察會拎呢啲嘢嚟講,因為入面係無文明嘅一班賤畜可以無法無天為所欲為,講嘢做嘢唔需要負任何後果。

手足每日活係性命威脅下,呢句嘢真係唔誇張。

 

 

中国妇权Women’s Rights in China
邮箱E-mail:wrichina@yahoo.com
网址Website:www.wrchina.org
回到页首