首页 » 特别报道 » 浏览内容

香港周永康父親:3年輕人做事無私為子驕傲

7727 0
标签:

香港明報5e4acf72d55a8bd5699fa795254b092f 6289ac7cf50777153754fbeb03ea63f5

 

雙學三子2014年衝擊政府總部東翼前地(公民廣場)案覆核今日判刑。當年時任學運領袖的黃之鋒,還有學聯時任秘書長周永康和常委羅冠聰,去年被裁定非法集會等罪名成立,分別被判社會服務令及緩刑,律政司針對刑期提出覆核,上訴庭今宣判時指考慮各種因素後,判處黃之鋒入獄半年、羅冠聰入獄8個月、周永康入獄7個月。3人聞判後表現平靜,黃之鋒及羅冠聰均分別向女友微笑示意。

周永康父親在庭外表示「對於3位年輕人所做嘅事,作為家長我地感到驕傲,絕對支持佢哋,亦無後悔支持佢哋」,他指3人一直只為香港的未來,從沒為自己的好處或原因,是大公無私的決定。

其他報道:雙學三子改判入獄 黃之鋒囚半年 羅冠聰囚8個月 周永康囚7個月 聞判冷靜向女友微笑

周父又指「乜嘢引致今次發生件事,大家都好清楚。喺第一次判決,裁判官已經講得好清楚。但政府當權者向裁決挑戰,當權者想達到增加刑罰令到大家有感覺唔會觸犯法例。當權者想畀大家一個警惕,令將來無人做依啲事。但要深思長遠影響會唔會相反,會唔會有更多年青人政治醒覺,做其他嘅事」。

周永康明天生日,他透露一家人昨已為周永康慶祝。他指早已向兒子表示「要發生嘅事會發生,做咗嘅事要面對」,但希望大家能遙遠為兒子祝福一句「生日快樂」。

 

中国妇权Women’s Rights in China
邮箱E-mail:wrichina@yahoo.com
网址Website:www.wrchina.org
回到页首